BackupCloud

Mějte svá data v bezpečí

Kontaktujte nás o individuální plán

Komplexní online podpora v pracovní době 8-16 hod

Backup Cloud nabízí komplexní bezplatnou online asistenci na adrese našeho Helpdesku. Většinu otázek podpory lze vyřešit pomocí on-line nástrojů Backup Cloud pro diagnostiku problémů a informačních zdrojů, ke kterým patří například:

  • Přístup k manuálům a technickým popisům, které mají k dispozici technici společnosti Vítkovice IT Solutions, včetně nástrojů na diagnostiku problémů, informací o hledání závad a odpovědí na nejčastější dotazy (FAQ).
  • Informace o Vašem konkrétním systému, ke kterým získáte přístup po zadání service requestu do našeho systému
  • Diskuse s dalšími zákazníky i profesionálními techniky společnosti Vítkovice IT Solutions.

Touto službou chceme zákazníkům nabídnout naše řešení, které garantuje vysokou bezpečnost zálohovaných dat. Jedná se o zálohování dat v prostředí infrastruktury datového centra VMG. Společnost VÍTKOVICE IT SOLUTION a.s. je garantem kvality dodávaných služeb a veškeré uváděné servisní služby

Telefonická technická podpora

Máte-li problém se službou Backup Cloud a nejste schopni jej vyřešit pomocí naší on-line podpory, je třeba kontaktovat naše specialisty se žádostí o provedení diagnostiky problému. Tato služba telefonické podpory umožňuje společnosti Vítkovice IT Solutions rychle a efektivně zjistit případné problémy systému a stanovit pro daného zákazníka nejvhodnější a nejrychlejší způsob jejich nápravy. Telefonická podpora a servis je k dispozici v běžné pracovní době od pondělí do pátku mimo víkendů a státních svátků. Hovory na linku telefonické technické podpory, jsou zpoplatněny podle běžné telefonní sazby.

Podmínky záruky

Záruka bude zahájena následujícím dnem po podpisu smlouvy a ukončena podle zvoleného typu smlouvy.
Záruka se vztahuje pouze na data, která budou uložena v datovém centru VMG, nevztahuje se na lokální zálohy, za které si zákazník ručí sám. Data budou uložena v zabezpečených datových centrech VMG – ve dvou oddělených budovách na území města Ostravy. Případné potíže se zálohovacím programem Acronis je nutné řešit přímo s výrobcem tohoto programu.